BEN PEETERS
Neem nu contact op voor een GRATIS intakegesprek

Creativiteit
Creatieve mensen gaan hun eigen weg en handelen vanuit hun kernkwaliteiten.
Passie
“Plezier in het werk, maakt perfectie in het werk.” Aristoteles.
Mindset
Vertrouwen
Wie vertrouwen geeft in anderen, krijgt vertrouwen terug.
Focus
Mijn drijfveer is het succes van de klant. Elke klant heeft een andere definitie van succes.
Samen
Samen bereik je altijd meer dan alleen. Gebundelde kracht is dubbele kracht.
Inspireren
Een boekhouder moet ook inspireren, verder durven kijken dan de naakte cijfers.
Familiaal
Een persoonlijke band zorgt voor een open, eerlijke sfeer zonder ruis.
Vakkennis
Geworteld in twintig jaar ervaring, maar altijd alert voor vernieuwing.
Challenge
Trainingen, opleidingen en workshops dagen je uit om jouw niveau te verhogen.
Koffie
Een kop koffie of thee breekt het ijs, versterkt de band, stimuleert creativiteit.
Netwerk
Zelf kun je niet alles weten. Wie je kent, is soms nog belangrijker dan wat je kent.
Efficiëntie
Je moet altijd streven naar operationele uitmuntendheid, efficiëntie, vlotte processen.
Controle
Accuratesse is in boekhouding een hygiënefactor: met minder neemt niemand genoegen.
Deontologie
De wettelijke verplichtingen naleven is een must. Respect voor klanten en collega’s ook.
Inzicht
Wie begrijpt wat er speelt, weet ook waarom hij of zij iets doet.
Autonomie
Niet klakkeloos handelen in functie van andere visies. Eerst intern aftoetsen aan jouw eigen visie.
Daadkracht
Hou het niet bij dromen, zet ze om in daden. Doe dat met wilskracht en vastberaden. “Do or do not. There is no try.” Yoda.
Team
Ik geloof in beslissingen nemen na overleg, in samenwerken, in leren van elkaar.
Advies
Vanuit eigen kennis en inzicht raad geven maar altijd met de missie van de klant voor ogen.
Tijd
Een goede boekhouder bespaart je tijd. Tijd die jij in jouw expertise kunt investeren.
Hefboom
Ik wil een hefboomeffect creëren bij mijn klant: op vlak van omzet, persoonlijke groei én levenskwaliteit.
Meerwaarde
Ik wil relevant zijn, toegevoegde waarde bieden. Niet alleen uitvoeren maar ‘opbrengen’.
Vrijuit
Een echte adviseur spreekt vrijuit, is geen jaknikker maar een uitdager, klankbord en spiegel.
Cowboys
Wonderen bestaan niet. Ook niet in boekhouden. Hoed je voor cowboys die de hemel beloven.
Customer Intimacy
Volle aandacht voor de klant, elke vraag is belangrijk, heel sterk betrokken bij jou.
Lachen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Begrip
Meedenken start met begrip voor de klant, met empathie.
Coach
Waarom tevreden zijn met een status-quo, wanneer we samen kunnen groeien?
Marketing
Uitgaan van de behoeften van jouw klant: het is hét basisprincipe van een duurzame relatie.
Respect
Streven naar wederzijds respect; ook al deel je niet dezelfde mening.